domingo

52.b preposiciones

" Plovia _ Més sobre (a) _ París. Una dona _ 01:00 _ La que creia estimar m'havia Abandonat l' Vigília. La galga nana que havia comprat _ a _ _ Florència paràgraf _ Michelle Girardon dos mesos abans "estava Malalta era jo i Incapaç _ de _ Escriure Tres Línies seguides _ DES Setmanes _ CAP . Em sentia deprimit, com cada vegada que havia de enfrontar _ 01:00 Petites _ calamitats . Va sonar de quan el telèfon , em vaig donar la volta _ Més sobre _ El Llit i fotre el Cap _ Baix _ El coixí . No _ Per _ El Aparell onada va deixar de sonar. Despenjar _ convençut de _ Que em anaven _ 01:00 _ Una Anuncia Desgràcia . Una Veu diàfana em va despertar _ de _ cop. Era Audrey Hepburn .
*
-José , POTS Venir Aquí el " abans " Possible ?
- On és aquí ?
- _ Un _ _ meva llar a _ Hollywood.
*
Casada _ Amb _ Mel Ferrer, Audrey viatjava _ Amb _ _ Per Freqüència _ Europa. Coincidia _ Amb _ Aquí i Allà Ella _ a _ _ Cases de Comuns amics _. Va ser _ a _ _ La de _ George Weidenfeld , el meu editor anglès, On la coneixement . Una dona era _ de _ _ Exquisida Elegància gràcies 01:00 _ Quina la de Hubert de Givenchy és tan conegut _ a _ Amèrica. Fràgil i delicada , tan Parlant anglès sense pur Com El _ de John Gielgud _ _ senyor 01:00 _ _ Pesar de _ Holandesa serveis, desentonava _ a _ Els Cinematogràfics Àmbits , On Se la considerava part de Como servei de l'ONU.
*
- ¿ _ Paràgraf _ Què vols que vagi _ 01:00 _ Hollywood ?
Perquè - hi Molt bonic _ Paper de les Nacions Unides paràgraf _ _ Tu a _ La Pel lícula Que vaig _ 01:00 _ _ Rodar Baix _ _ La Direcció de _ Blake Edwards . George Axelrod ha escrit el guió basant-se _ a sense conte curt " _ _ de _ Crida Truman Capote Esmorzar a Tiffany 's.
*
Assegut _ a _ _ El Llit Amb _ _ El Telèfon a _ La Mà em estremir. Una Pel lícula _ a _ _ Al costat ESTATS UNITS 01:00 _ _ I Audrey Hepburn Baix _ _ Les Ordres de _ _ UN de _ Directors meus Favorits . Com m'havia quedat _ pecat Parla _ , va prosseguir dient Audrey :
*
-Els nostres companys _ de _ Repartiment seran George Peppard , Mickey Rooney i sense gat.
- Un gat ? Vaig de seguida !
Audrey si fet _ 01:00 _ riure .
_ - Vindràs 01:00 _ casa, Naturalment .
- ¿ _ Paràgraf _ QUAN em Esperes ?
- Kurt Frings et trucades dins _ de Quart de les Nacions Unides _ _ de _ _ Hora paràgraf _ Donar-te de Tots Detalls .
*
Va ser El Quart _ de _ Més Llarg hora _ de _ La meva vida . Va sonar de quan el telèfon _ de _ _ Ja no plovia nou Més sobre (a) _ París , el meu galga saltava _ 01:00 _ _ Els Peus de _ El llit i jo havia Oblidat Fins El color _ de _ _ Els Ulls de _ La Dona Que Em havia mortalla sense disgust.
*
[José Luis de Vilallonga, La flor i nata, De Bolsillo, Barcelona , 2003 , pp. 218-219 .]
**
Vocabulari :
Vigília - > El Dia anterior , en el vostre nou anterior un Esdeveniment Algun . De Aquí , vespertí, De la tarda o Referent A Ella.
desentonar - Contrastar >. N acord Entorn ESTAR AMB EL .
estremir - FER tremolar > Una cosa o algú , commoure . Causar sobresalt , Temor , calfred .
companys de repartiment - > És cinema ell, televisió o teatre, Relació de Personatges i / o ACTORS i actrius d'una obra.

No hay comentarios: