domingo

irme kero. yasmin lévy

irme kero
(canta Yasmin Lévy)
*
Irme kero madre
a Yerushlayim.
Komer de sus frutos,
bever de sus aguas.
*
I en el me arimo yo,
i en el m'afalago yo,
i en el senior del mundo. (bis)
*
I lo estan fraguando
kon piedras presiozas,
i lo estan lavorndo
kon piedras presiozas.
*
I en el me arimo yo,
i en el m'afalago yo,
i en el senior del mundo. (bis)
*
I el Bet Amikdash
lo vor d'enfrente.
A mi me parese
la luna kresiente.
*
I en el me arimo yo,
i en el m'afalago yo,
i en el senior del mundo. (bis)
**
[los cantos juedo-españoles, como parte funamental de la lírica popular hispánica, se conforman de tres líneas principales: la cosmovisión hispánica; los preceptos y prácticas religiosas judías; y la perspectiva diaspórica, es decir, la influencia de la cultura en la que se establecieron después de 1492]

No hay comentarios: